دهکده شخصی

رسانه نوشت‌های فرشاد

دهکده شخصی

رسانه نوشت‌های فرشاد

کلمات کلیدی
پیوندها

عدالت هندوانه‌ای

جمعه, ۳ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۰۱:۱۱ ق.ظ


 

دربین تمامی مردم
تنها عقل است
که به عدالت تقسیم شده
زیرا همه فکر می‌کنند
به میزان لازم عاقل‌اند!

 

René Descartes

 

این پست هیچ ارتباطی با نامه فرزندی از بند۲۴۰ اوین به آقایش ندارد  + و + 
همین‌طور تقاضای رفراندم اوایل سال مقام عالی اجرایی برای یک مصوبه قانونی پارلمان  +

همچنین آنانی که عذاب افعال‌شان را فقط مربوط به خود می‌دانند اگر باشد آن‌دنیایی!  + و +
پایتخت‌نشینانی که سنت استدراج و املاء خالق را درک نمی‌کنند  + و + و +

تمام متوهمانی که فسیل دهه‌۶۰شان را از Lady GaGa بالاتر و محبوب‌تر می‌نمایانند  + و + و +

بزرگانی که ضمن تشریح هنر دینی، زنان آرایش‌کرده زائر رااز جانوردرنده هم پست‌تر می‌دانند + و + 
بالاخره دوستانی که گمان می‌کنند راه‌حل تمام مشکلات در دستگیری آقازاده لندن‌نشین است  +

و  حتی به عقل نداشته نویسنده‌ی این وبلاگ هم هیچ ربطی ندارد!

کلا هیچ ارتباطی وجود ندارد، پس سخت نگیرید
عدالت خدا برقرارست، اگر ما جلویش را نگیریم
که گمان نمی‌کنم توانایی‌اش را داشته باشیم

 

  • صدرا مجد

نظرات (۲۱)

  • افزایش بازدید
  • سلام

    دوست عزیز می خوای ولاگت بازدیدش زیاد شه
    بیا به ما بپیوند
    تا بازدیدت زیاد بشه
    کد زیر رو بزار تو ویلاگت بعد به ما لینکتو ارسال کن ما هم شما رو لینک میکنیم

    باز هم دم خودش گرم که هوای عدالت را دارد

    حتی عدالت هندوانه​ای مذکور را!!!


    ********

    چرا هر دفعه یک اسپم نمی​گذارد من اول شوم؟؟؟!!!
    این لینکات که نصفش فی.لتره مرد حسابی
    رفیق قدیمی، مثل این که دلت از همه جا خیلی خونه؟ این پستت یک جورهایی تمام دقدقه‌های یکی دو هفته‌ی گذشته‌ی من را رو کرد. نمی‌دادنم فحشت بدم یا بگم کارت خیلی درسته؟!؟!
    سلام
    بعدی اینا همه وخت یهو این همه مطلب با هم آپ میکونی. پدر آمرزیده اینا رو تقسیم کن که هم ما حوصله خوندن داشته باشیم هم کمتر اینترنت مصرف کونیم.
    یا حق.
    یک بمب مبهم بصیرت نیازدار!
    خدا کلهم اجمعین بیماران اسلام را شفای عاجل عطا بفرماید
    leg hdk;i phg alh il ovhf f,n

    فقط رو نمی کردی. درست نمی گم.
    باشه سخت نمی گیرم
    تو خودتو ناراحت نکن
    سلام
    یه سری هم به ما بزنید.
    از این که از رنه دکارت جمله ای نوشته اید ممنون!!
    این جمله مربوط به کسی که وبلاگش لینک به یک وبلاگ دیگر است هم نیست؟
    اون "زیرا" وسط جمله ی دکارت همون "زیرا" ی خودمونه؟! عجب حرف احمقانه ای زده!!!!!
    این ماجرای رفراندوم از اون مباحثی بود که به خاطر اینکه شب عید مطرح شد شهید شد.وگرنه کلی خوراک روزنامه ها و مجلس و وبلاگ ها را تامین می کرد
    با مطلبی در رابطه با مهدی هاشمی به روزم
    سلام
    چکار کنم؟ دست خودم نیست. یعنی اگه تکه تکه هم بشم رو هر تکه از بدنم نوشته عشق من زهراست

    یه کار ابتکاری :
    من میخام به مدت سه روز با گذاشتن روزانه چند بیت شعر یک حدیث و یا جمله ای در مدح حضرت زهرا تو وبلاگم مراسم روضه بزارم. ان شا الله حاجتمو میگیرم. فکر کنم اگه همه بچه های وبلاگ نویس همچین کاری کنن خیلی جالب میشه.
    اگه به این نتیجه رسیدی که کار جالبیه تو هم روضه بگیر اگر هم نخواستی یه سر تو

    روضه ما بیا. به همه خبر بدین. قدم شما روی چشم ما

    پســر قمـــی http://dasteneh.persianblog.ir/

    ضمنا من تقریبا هر روز آپم
    نخیر!
    عدالت هندوانه‌ای صحیح نیست
    درستش عقل هندوانه‌ای بوده

    یادم هست آن روز
    به عدالت
    یک برش از عقل به همه می‌دادند

    بعضی‌ها که می‌خواستند زرنگی کنند و
    عدالت را زیر پا بگذارند
    یک هندوانه کامل می‌خواستند

    هندوانه خورد توی سرشان
    و بقیه ماجرا را در تصویر مشاهده می‌کنید!!

    فکر کنم شما هم عقل زیادی طلب کردید که هیچی گیرتان نیامده‌ها



    عدالت خدا هم به موقع
    می‌خورد توی سر بعضی‌ها
    خیلی محکم‌تر از ضربه یک هندوانه

    صبر داشته باشید
    سلام
    خداقوت
    با کاری از جنبش،بلای خانمان سوز به روزم،طرح خیلی قشنگیه!
    یا علی
    وقتی دیدی اسیر شدم...
    ای وای بر اسیری کز یاد رفته باشد
    در دام مانده باشد صیاد رفته باشد
    یا حق
    سلام
    میگم شوما از این حج آقا ابراهیم (نفسانیات یک من ) خبر دارید؟
    زندس؟
    پاسخ:
    منتظره منه که قالبش را ری‌دی‌زاین کنم و دوباره بنویسه و من ...
    سلام
    خوب حالا بنویسه تا شوما آمادش کونی.
    جالب انگیزناک بود! ولی من نفهمیدم یعنی چی؟!!!!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی