دهکده شخصی

رسانه نوشت‌های فرشاد

دهکده شخصی

رسانه نوشت‌های فرشاد

کلمات کلیدی
پیوندها

مطبوعات اصفهان، سومین جشنواره و پاتوق کاغذی

سه شنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۸۷، ۰۹:۵۶ ب.ظ

بالاخره تمام شد، یک‌ هفته تلاش بچه‌های اکسیر + سه چهار شب‌کاری تا 3نیمه شب برای ویژه‌نامه سومین جشنواره مطبوعات استان اصفهان؛ نشریه‌ای که قرار است 5شنبه در مراسم اختتامیه جشنواره توزیع شود:

ویژه‌نامه سومین جشنواره مطبوعات استان اصفهان

 

این‌کارهای پروژه‌‌ای را بیشتر می‌پسندم، گرچه این‌کارمان اصلا شباهتی با کار قبلی، چهاردهمین جشنواره سراسرس تئاتر کودک و نوجوان، نه از لحاظ فشار کاری و نه کمیتش! نداشت اما در این برهه خیلی خوب بود حتی واجب.

دوستی‌های چند وقتی، که اگر مرامش باشد و اخلاقش، ادامه می‌یابد...

 

 

 

چقدر سخت است یک خبر خوشی داشته باشی و نتوانی بگویی، به سسب اینکه باید بیانه هیات داوران را در نشریه می‌زدیم بطور کاملا مجبورانه تمامی جوایز را خواندیم و حالا ماایم و نخودی که باید در دهانمان خیس بخورد...

اما یادت باشد رفیق (لینک‌اش بعد افزوده خواهد شد) اولین کسی که بهت تبریک گفت من بودم ها! گرچه برنده شدن در چنین جشنواره‌ای کار شق‌القمری نیست همان‌طور که پارسال نبود (+ و +) اما بهرحال قدمی خوب است برای اثبات توانایی‌ها.

پیامک‌هایی آمد برای تبریک تعویض یک سردبیر و من هم‌چنان می‌خندم به ساده‌دلانی که فکر می‌کنند مشکل ما شخصی‌ بوده، هنوز درک نکرده‌اند فضای دل‌نشین شهرمان را ...

یک اتفاق جالب موبایلی برایم افتاده که اگر بتوانم ته و ‌تو‌اش را در بیاورم یک داستانش می‌کنم و اگر نشود شاید پستی...

چیه؟ عکس رو جلد آشناست!؟ ا ِ ا ِ ا ِ نزن کنار اون روزنامه‌ را ...

 

 

  • صدرا مجد

نظرات (۱۹)

سلام خدا قوت
اول به شما و همه همکاراتون!! خسته نباشید میگم
و دیگه اینکه؛ طرح رو جلد، به خصوص لوگو بسیار زیباست
دستتون درد نکنه
  • نفسانیات یک من
  • مبارک کفشاتون باشه. کفش تابستونه می خریدی بهتر نبود؟
    سلام صبح بخیر
    شاگرد!
    درس هات تکراریه ها... با این اوضاع آخر ترم کلات پس معرکست...
    بابا تو properties رو که صد بار نیگا کردم چیزی نیست خوب!
    در ضمن... سسب نه سبب!
    ااا
    شاگرد یادم رفت بگم در زمینه ی لینک ها یک کارهایی کردیم اما خودمون هنوز حاصل کار رو مشاهده نمی کنیم! شما احیاناَ چطوری مشهود شدین؟!
    سلام...خوبین؟
    آقا تا اونجا اومدی میومدی تو غرفه ما...میدیدمت خوشحال میشدم

    خسته نباشید و موفق باشید
    یا علی
    شاگرد!
    این آخری تو گزینه های ما نیست...
  • محمد معماریان
  • خسته نباشین. گود لاک.
    سلام
    نچ! نمی شه
    پروپرتیز ما یک تب( زیر صفحه ) داره نه 3تا...
    از سامری و گوساله ی سامری هم خبری نیست که نیست...
    استاد امکانات اینجا محدوده!
    از روش دیگه ای وارد شین.
  • ریحانه ذوالفقاری
  • سلام
    خدا قوت
    خوب چرا میزنی؟
    دیدم بابا...
    چی چی شککم به یقین تبدیل میشه؟! چه انتظاری داری بعد از یک عمر مفت خوری حالا هر روز 6 صبح پاشی بری سر کار 5 بعد از ظهر برگردی مثل جنازه با چشای خابالو کامنت مردم و بخونی و بفهمی؟! هرگز!!
    از این به بعد برای استفاده از نام این بنده حقیر باید از مدیر برنامه هایم مجوز کتبی بگیرید. شیر فهم شد؟؟؟
    سلام
    با یک غزل به روزم
    لطفا فقط مرا نقد کنید
    یاحق
    متوجه شده بودم نیاز به میل نبود.
    ولی ممنون.

    یه چیزی یاد گرفتیم... به فال نیک می گیریم...
  • علی اکبر جباری
  • سلام . من علی اکبر جباری هستم . امیدوارم که هرجا هستی موفق باشی
    شماره تلفن من 09355974380 هستش . لطفا به من زنگ بزن . وبلاگت هم قشنگه.
    باتشکر : فرمانده شما علی اکبر جباری . علی آباد کتول
    خسته نباشید و هوای نخود را هم داشته باشید !
  • خبرنگارافتخاری نیویورک تایمز
  • دوست دارم اینجا یه اعتراف بانمک بکنم! من دوتا دلمشغولی وبلاگی دارم:
    1- خوندن وبلاگها
    2- خوندن کامنتها
    بعضی مواقع هست که کامنتهای یه پست خیلی باحالتر از خود اون پست اند!
    منم اینجا می خوام برای کامنتای این پست یه کامنت بگذارم!
    1-نظرات این پست دیگه شاهکارند!!
    باباجان! این جناب شیرازی و دوستان خودشان را کشته اند تا توانسته اند یک قابلیت خوب و مفید به نام "تصحیح" به انتهای کامنتها اضافه کنند. که می توان از این قابلیت برای جواب دادن به کامتها استفاده کرد و احتیاجی نیست دیگه به خودمان زحمت بدهیم و جواب کامنت یه نفر را به صورت کامنت بی ربط به پست به وبلاگ آن فرد بفرستیم!
    2- این دعوای -ترینها در قسمت کامنتهای چند پست اخیرتان خیلی پایه است!
    3- این کامنت "علی اکبر جباری" هم که دیگه آخرشه! فک کن!
    خلاصه که این پستتون باحال بود، کامنتاش باحال تِر!!
    چرا کامنتدونی پست آخر را بستین؟!
    الهی قربون همتون برم من!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی