دهکده شخصی

رسانه نوشت‌های فرشاد

دهکده شخصی

رسانه نوشت‌های فرشاد

کلمات کلیدی
پیوندها

هذیان، Wacko Jacko و یاران امام

چهارشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۸۸، ۰۱:۲۸ ق.ظ

شروعش مهم نیست قمری باشد یا شمسی ویاحتی میلادی
وقتی حس‌اش می‌کنی که دارد یک‌سال می‌شود همان‌وقت، وقت‌اش است
حالا روی حساب‌ قمری‌ شده است موقعش و ۱۰-۱۱روز تا شمسی‌اش مانده باشد

تب داشتم
نمی‌دانم چند درجه؛ معلوم هم بود، آن کله کچل با آن آفتاب داغ،
آن دشداشه گشاد با آن باد کولرها که مستقیم می‌خورد بر فرق سر؛
تازه شانس آورده بودم نشکسته بود پوسته‌اش!
شب آخر بود
فردایش را هم داشتیم کامل و حتی تا سحر پس‌فردایش را،
اما گویی آن‌شب، حکم شب ِ کامل ِ آخر را داشت؛ اما مگر می‌گذاشت آن تب و مگر گذاشت

درست در همان چند دقیقه که کنارم بود
بیاد تمام آن تک‌تک ثانیه‌های ۸سالی که با هم بودیم
نمی‌دانم چرا من، بی‌خود و بی‌جهت فکر ‌کردم دیگر تمام شده است!
گویا بخاطر دعایی بود که برای‌اش کرده بودم و شاید او برایم نکرده بود، شاید!

اما از همان روز و همان وقت و همان لحظه
در همان حال تب و همان مکان و خاک شریف
گویا مطمئن شده بودم؛ حالا چه فرق می‌کند تا شهریور طول کشید
تو بگو
اگر هذیان بود و یاوه‌گویی بیمار تب‌دار؛ پس چرا اتفاق افتاد؟ 

Wacko jacko

And It Doesn't Seem To Matter
And It Doesn't Seem Right
Cause The Will Has Brought No Fortune
Still I Cry Alone At Night
Don't You Judge Of My Composure
Cause I'm Lying To Myself

باز خدا روح این مایکل را شاد کند که این‌قدر شرف داشت که مرگ‌اش
تیتریک رسانه‌های جهان در طول این یک‌هفته ۱۰روز را عوض کند
تیتر یکی که چندین سال بود منتظرش بودند
و یاران امام برای‌شان انجام داده بودند

 

  • صدرا مجد

نظرات (۲۴)

  • همونی که خودت میشناسی
  • ما که چیزی نوفهمیدیم بابا جون
    پاسخ:
    اصلا این‌جا مهم نفهمیدن است
    یه کم mish mash به اضافه ی اندکی کوبیسم به اضافه ی مقداری خلاقیت به اضافه ی مقداری ... استغفرالله . اما هذیان نبود got it exactly کردیم
    واقعا خدا رحمتش کنه کلی تنوع ایجاد کرد تو تیترای خیلیا
    راستی 20 روز هم تا میلادیش مونده
    ????why im lying to myself
    سلام
    نمی‌دونم حکمت این تب‌کردن روز آخر کربلا توی اون گرما چیه؟! که تو راه برگشت تو اتوبوس از لرز دلت همون پتوی کلفتی رو بخواد که به همسفرت خرده می‌گرفتی چطوری تو این گرما پتو آورده! ما که در این زمینه سخت ضایع شدیم!

    چرایش را نمی‌دانم ولی انگار دوباره...
    والا ما هم موندیم دست به دهن، ازین متافیزیک و امثالهم
  • مهتاب ترین
  • ها؟!
    پاسخ:
    متشکر از ابراز احساساتت
    آهان!
    یادش بخیر
  • جواب یک خصوصی
  • برای تو که خصوصی گذاشتی و
    امیدواری به دیدار
    در آینده نزدیک
    فردای اون روزی که جواب تماست را دادم

    برای تو ننوشتم که حالا بخواهی برایم دعا کنی
    یا تاسف بخوری
    یا بخواهی راه چاره‌ای بجوری
    بحث دعا هم که گفتم
    شاید
    ش
    ا
    ی
    د
    برای خودم نوشتم
    تو چیزی از دست نداده‌ای که بفهمی از دست دادن یعنی چه
    می‌فهمی؟
    م
    ی
    ف
    هـ
    م
    ی
    ؟
    سلام
    چه پیچیده!

    انگار حس ششم من درست گفته بود!
    در مورد مردن یه پست گذاشتم.یه عکس هم دارم .اونایی که مجردن چشمشون را غلاف کنن فقط مطلب را بخونن.ازین یارو هم اصلا من خوشم نمی یومد.نمیدونم بعضیا عاشق چی شن؟
    این جواب خصوصی را برای کامنت خصوصی من گذاشتی ؟
    من هیچی اش را درک نکردم اگر برای من بود.!!!
    شرافتمندانه ترین نظری که می تونم بذارم اینه که تقریبا هیچی نفهمیدم
    نه گوش شنواییست
    نه چشم بینایی
    نه خرد آگاهی
    و نه وجدان پاکی
    تنها هدفیست اهریمنی که وسیله ای اهریمنی تر را توجیه می کند
    برای اولین بار اومدم این جا.خیلی عالیه نوشته هاتون.دمت گرم.
    نشتی های ذهنی ناشتا
    nshti.persianblog.ir
    درووووووووووود
    عالی بود
    بدرووووووووود

    توکف طراحی قالب وبلاگتم
    ای ول
    سلام سید،

    به جون خودم "کلی‌ وقت" نشد، همش یک روز یا فوقش ۲ روز. حدیث رو گذاشتم چون می دونستم چی‌ می‌خوام بگم، ولی‌ متن رو باید بیشتر فکر میکردم تا بفهمم چه جوری باید بگم! حالا بعد این همه فحش نظرت راجع به حرفام چی‌ بود؟

    ضمنا من از "فید" هیچوقت نخوردم! نمیدونم چی‌ به چیه‌ یا چرا آپدیت نمی‌شه. شما به سیدی خودت ببخش.

    بازم ضمنا اینکه من همهٔ پستات رو خوندم و حال کردم.
    هم پستهای انتخاباتیت،
    هم قات زدنت بعد مناظره ۱۳ خرداد،
    هم پست ۱۰۰امت،
    هم تولدت (که مبارک باشه)،
    هم پست بعد خطبه ها،
    هم پست لیله الرغائب،
    هم این پست نیمه سخت آخری؛ همش رو خوندم.
    راستشو بخوای، شاید پست ۱۰۰امت تو لحن نوشتن این پست آخریم بی اثر نبود. اینم بگم چون میدونستم بعد خطبه‌ها یه پست مینویسی و می دونستم که چه عکسی‌ رو احتمالا کار میکنی‌ این عکس رو برات کنار گذشته بودم که بهت بگم کار کنی‌ که متاسفانه دیر شد و تو پست رو زدی:
    ... الان که می خواستم لینک رو بذارم دیدم فارس عکس رو حذف کرده
    به جاش این چندتا را ببین، هر چند اون که پرید کلا یه چیز دیگه بود.

    http://www.farsnews.net/plarg.php?nn=M544615.jpg

    http://www.farsnews.net/plarg.php?nn=M544545.jpg

    http://www.khabaronline.ir/news-10942.aspx

    ضمنا آخری هم اینکه آدم خوب شماره رفیقش رو داشته باشه!
  • خبرنگار افتخاری نیویورک تایمز
  • چه پست عجیب غریبی! یک معجون-پست!
    با چند خط آخر بسیار موافقم. اگر نبود این مرگ نابهنگام معلوم نبود "ایران کرایسیز" تا کی خبر اول شبکه‌های مهم خبری می‌ماند! خدا رحم کرد. فقط بیچاره مایکل که این وسط قربانی شد:)
  • مهتاب ترین
  • اما من می فهمم! چون از دست دادم...
    هم کسانی رو...
    هم آرزوهایی رو...
    هم...
    در ضمن!
    وقتی نمی نویسی حکماَ حرفی نداری برای گفتن! یا علی مددی!
    آقا این مطالب قبلیت خراب می یاد یه فکری به حالشون بکن.
    بازم خوش به حالت که فقط یه چیزی را از دست دادی نه همه چیز را :)

    شرمنده دیر یدم
    فکر نمی کردم تو کامنتها هم بشه جواب داد
    سلام
    با این جمله خیلی حال کردم:)
    "من بی تو ، تمام می‌شوم ؛ و با تو ، تمام .. "
    ای خدااااااااااا..................
    اقا صدرا روزت مبارک.امیدوارم که همیشه زیر سایه ی حضرت علی شاد و سر بلند زندگی کنی.
    سلام
    باشد
    چه خبر؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی