دهکده شخصی

رسانه نوشت‌های فرشاد

دهکده شخصی

رسانه نوشت‌های فرشاد

کلمات کلیدی
پیوندها

یک‌روز پر از هشت

چهارشنبه, ۶ آبان ۱۳۸۸، ۰۹:۱۲ ق.ظ

 

امام‌مان بی‌تردید شنوای سلام‌مان هست

خدایا ما را لایق سلام و شنوای پاسخش قرار ده

هشت هشت هشتاد هشت (طرح اصلی از مهدی پورعبادی) Edited by SFO

اوست نشسته در نظر
اوست گرفته شهر دل
اوست که تن را سبک می‌کند
                   و دل را مطمئن
                             روح را پران
                                  و جان را آرام

از دست می‌دهید نشنوید این‌را  +
اگر هم دوست داشتید ببینیدش +


 
  • صدرا مجد

نظرات (۲۹)

سلام
وبلاگ شما را دیدم خوشحال میشم شما هم سری به وب سایت من بزنید.
موفق باشید
دعا یادتان نرود.
  • نفسانیات یک من
  • با سلام و تبریک؛
    لطفا به بنده هم محل بذارید.
    عاطفی هستم.
  • مهتاب ترین
  • نه عکس ها باز می شن نه این که دوس داریم ببینیم، حالا چی کار کنیم؟!
    مبارک است.
    همین قدر که علمامون سر تولد امام رضا (ع) اختلاف ندارن باز جای شکرش باقیه
    چقدر قشنگ شده این بارون هشت ها.
    جمعه روز هشت است.
    روز ثامن الحجج.
    میلاد مبارک.
    عید فرخنده هشت هشت هشتاد و هشت تان مبارک. خوش باشید و شاد
    ما که 8 امون گروی 9 امونه باید چیکار کنیم؟ -/-/--
    عکسا که نمیاد فایله هم همه ش میگه چند دیقه دیگه بیا...ناراضی هستیم ما از سرویس دهی شما فرشاد خان!
  • روزنامه نویس
  • بسم الله
    عید مبارک
    "غوغا شده پشت پنجره فولادت
    آقا!‌نکند دوباره آهو دیدی!"
    .
    عیدتون پیشاپیش مبارک. ما که قرار بود الآن مشهد باشیم و یه روز قبل از رفتن کنسل شدیم. حکمتش چه بود را نمی‌دانم هرچه بوده به خیر بودنش مطمئنم
    راستی توجه کردی هشت هشت هشتاد و هشت در ضمن هشتمین سالگرد سفر آقا به اصفهان هم هست!!!
    هیچ چیز اتفاقی نیست (استاد ادوی_برگرفته از پاندای کونگفوکار)

    این امامی که خیلی دوستش داریم و اسممان هم عین اسمش است و کلی به او قول دادیم این آخرین دفعه و کلی هم زدیم زیرش.

    این همه هشت که حکمتش جز خود او چیز دیگری نیست حتما ... آیا خبر از معجزه ای چیزی می دهد یا خودش معجزه است؟!

    خبر دارید که سالن های عروسی از یک سال و نیم پیش رزرو بودند...این خرافات که خوش یمن می نامندش و کلی هم کنارش گناه هست.من که نمی فهمم

    این همه ذوق زدگی را هم نمی فهمم.یاد بچه های بسیج می افتم تاریخ واقعه ای را زده بودند مثلا 2 /2/ سال اصلاح الگوی مصرف....این را هم نمی فهمم....اصلا نمی فهمم
    پاسخ:
    فرای این سماع هشت‌ها
    سلام
    عرض تبریک به مناسبت تولد امام هشتم.
    شنیدن را از دست ندادیم و فیض بردیم / برده بودیم.
    ممنون.
    سلام دادش.
    کلیپ خیلی خوبی بود..
    خیلی ممنون.
    عیدت هم مبارک..
    .
    یا علی.
  • غیر منتظره
  • اوست گرفته شهر دل...
    واقعا تو این لحظه خاص از این شب، گرفته شهر دل! بدون اینکه حتی بخوایم و کاری کرده باشیم براش.
    عیدتون مبارک.
    با اجازه (در واقع بی اجازه!) از این عکس توی وبلاگم استفاده کردم. البته لینک شما رو هم گذاشتم که اگر کار خودتون بود... اجازه بود؟
    سلام
    التماس دعا
    عیدت مبارک سالار.. ضامن آهو یار و یاورت.
  • مهتاب ترین
  • مرد گریه می کنه... جار نمی زنه!
    این جا که از دیشب بارونه ، اونم چه بارونی !!! این قدر کیف داره به خدا.
    از این دو حالت خارج نیست:
    1) مرد هم گریه می کنه
    2) تو مرد نیستی

    به نظر من که اولیش صادقه، دومیش رو نمی دونم:) البته ببخشید من احسان نیستم.
    گفتم:« ما هم چشم به آسمان دوخته‌ایم/ کاش همه جمع می‌‌شدیم برای خواندن دعای باران »
    فقط یکی جوابم را داد و فقط یکی آمد!
    حالا دو نفری می‌رویم تا برای مردمِ این شهر، باران بخواهیم!
    ما را باش...
    من هم هستم، من هم برای مردم این شهر باران می خواهم:)
    ...فکر می کنم باید از شهر دور شد و برای مردمانش دعا کرد!
    اول اینکه پوستر رو خیلی خوب کار کردین دوم اینکه به احسان بگین گریه ادم و سبک میکنه مرد و زن نداره ولی شما هم یک خورده امارتون رو بیارید پایین چه خبره سه باااار؟.
    عیدتون هم پساپس مبارک.
    یا حق
    من و یک دل هوایی
    حاصلِ یه آشنایی
    ممنونم ازت خدایا
    که شدم امام رضایی

    زده ام قید خودم رو
    آخه من خودم حجابم
    چشمامو بستم دوباره
    توی صحن انقلابم

    همه ی آرزوهامو
    بوسیدم کنار گذاشتم
    تو ببخش خالیه دستم
    هدیه غیر جون نداشتم

    آقا گداتو پس نزن
    اون که فقط می خواد یه چیز
    عمری کبوترت شدم
    یه بار برام گندم بریز

    من یه عمره که می سوزم
    با غمت مثل دیوونه
    این دل منو خنک کن
    با یه جرعه سقاخونه

    هردفعه میام زیارت
    دلو پیشت جا می ذارم
    وقت رفتن روی خاکت
    با لبام امضا می ذارم

    دست خالی رد نمیشم
    آخه این یه اعتقاده
    آخه من اذن دخولم
    از در باب الجواده

    من میخوام زیبا بمیرم
    عین عاشقا بمیرم
    کربلا نشد الهی
    مشهدالرضا بمیرم

    از بس که مشهد اومدم
    با کفترات رفیق شدم
    وقتی که می میرم برات
    بیا جشن تولدم

    آقا گداتو پس نزن
    اون که فقط می خواد یه چیز
    عمری کبوترت شدم
    یه بار برام گندم بریز

    ایوون آیینه ی تو
    آرزوی هر دیوونه ست
    به خدا که خیلی حقه
    نفس نقاره خونه ت

    من غبار خاک توسم
    بنده ی شمس الشموسم
    تا میشم دلتنگ جنت
    کفشداری هاتو می بوسم

    چیزی که به خاطر اون
    جونمو بدم می ارزه
    ولو یک لحظه ز نزدیک
    دیدن پرچم سبزت

    تا قیامت سربلنده
    سری که پیش پات افتاد
    آهو از وقتی قشنگه
    که چشاش به چشمات افتاد

    سلطان علی موسی الرضا
    تنهاترین سرمایه ام
    با من غریبگی نکن
    عمری باهات همسایه ام
  • نفسانیات یک من
  • "میدون امام و جایگاه ویژه و ویژه‌نامه‌ای که اون سال برای طراوت کار کردیم"

    خیلی بده‌ها...!
    تو پاسخ به کامنتها رزومه‌ات را به رخ می‌کشی؟!
    ممنون به خاطر لینک (از دست می‌دهید نشنوید این‌را ) ، تازه تونستم دانلودش کنم، کلی باش عشق و حال کردم...
    خدا خیرتان دهد
    سلام
    من وبلاگتون و با دقت دیدم و با تمام وجودم لینکش کردم
    خوشحال میشم به ما هم سری بزنید
    ببین حتما
    http://www.khabaronline.ir/news.aspx?id=22112
    سلام رفیق... احساس کردم کار گرافیکی انجام میدی. خواستی طرح های آنتی سبز منو ببین نظرتو بگو... موفق باشی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی