دهکده شخصی

رسانه نوشت‌های فرشاد

دهکده شخصی

رسانه نوشت‌های فرشاد

کلمات کلیدی
پیوندها

پایان، سر خط

سه شنبه, ۱ بهمن ۱۳۸۷، ۰۱:۱۹ ق.ظ

تمام شد، شاید هم نه، دوباره همه چیز از اول ...

Mother don’t cry for me I am to win i must
God almighty is my witness and trust
Palestine, Forever Palestine

مادر برای من گریه نکن، کاری که باید بکنم را انجام می‌دهم
خداوند بزرگی که به او اطمینان دارم شاهد هست
فلسطین ، جاویدان ، فلسطین

Forever Palestine
ترانه‌ای جدید از سامی یوسف، تقدیم به کودکان غزه
از این‌جا  بشنوید
متن لاتین و فارسی ترانه را هم در
وبلاگ فارسی سامی یوسف بخوانید

 

  • صدرا مجد

نظرات (۶)

ممنون بابت لینک ترانه.کار زیبایی بود.
کاش منو هم میذاشتن برم غزه... ننه ی هرچی فلسطینی و عربه [...] ! دم اسراییل گرم! کاش به درک رفته های فلسطینی به 100000 می رسید! یه روزی بالاخره ورق بر می گرده، همونطور که برای شاه برگشت، یه روز نوبت شماها هم میشه. همونطور که هزاران هزار رو بدون سوال و محاکمه اعدام کردین، خودتون به سزایی بدتر دچار میشین... نوبت همتون می رسه... و همه ی این مزخرفاتی که میگین محفوظه.. این خط و این هم نشون! حالا برین [...]

  • نقطه سر خط
  • نمی دونم اما فایل اش که باز شد برای من خیلی کیفیت نداشت!
    ارادت


    of نمی خواد all us...........من نمی دونم این سامی یوسف کدوم آموزشگاه زبان رفته!!!!
    در ضمن مطلب قبلیت واقعا مطلب بود.....این کامنت کامنت نیست......یعنی جاش اینجا نیست!....چی سر جاشه؟!...چرا بس نمی کنم من؟!
  • میرزا قلی‏خان راپورتچی
  • تو خودت یه پا سامی یوسفی.


    تمام می شود روزی...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی